Wednesday, May 21, 2008

Rzymskie Impresje, Niezwykle Ekskluzywne W Dodatku

Lili: bo mnie krakon w chuja zrobil najpierw trzeszczal przez miesiac jaki to on szczesciarz bo go do rzymu na miesiac wysylaja a potem rzekl byl 'a to do mnie przyjedz' a dzis mi gada' a ieeee, juz nie do rzymu,tylko 400 km na polnoc do jakiejs wsi' ;] a ja sie juz napaliwszy na ten rzym
Mła: a to dziwka z niego ;]

Lili: no dziwka i to portowa
Mła: haha

Lili: a miało być tak przyjemnie nawet w zamian za to obiecałam kolezanke przywiezc
Mła: i on nie chce trojkacika?

Lili: no najwyrazniej nie chce
Mła: bzidal

Lili: ide o zaklad ze zlosliwie do pcimia na szkolenie z radara poleci byleby tylko nie stracic dziewictwa
Mła: moze trzeba bylo pwoeidziec ze mu cebule i mieso przywiezesz.... jak ta rosjanka ze zdjec

Lili: hyhy, sprobuje wiec takiej perswazji

...ciąg dalszy nastąpi (albo i nie)...

5 comments:

Krakonman said...

Pozwolę sobie zauważyć, że zostałem zrobiony bardziej w chuja.

Ale nie ma na co narzekać. Gorące włoskie studentki już czekają w Forli, do tego boska, pełna lachonów plaża w Rimini. Czego chcieć więcej?

MidMad said...

Aktualnych badań lekarskich owych lachonów? :>

PS. Poza tym mówiłeś, że wolisz Rosjanki ;D

Little Dead Girl said...

Najpierw mówił że Fiori, potem że Flori a teraz że Forli. Od razu widać że coś ściemnia. :)

Little Dead Girl said...

właśnie też zauważyłam że nie zaprzeczył że jest dziewicą. :D

MidMad said...

Dziewica? W GGFF? Niemozliwe! :D